emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, mars 13, 2007

Ögonkoll

Nu ska jag kolla hur mina ögon mår. Använder endagars-linser som jag köper på nätet. Var säkert två år sedan jag gjorde en undersökning. Känns som en onödig utgift och tid. Men kan nog va bra att kolla ändå....

Sen hade jag tänkt att träna på gymmet men ändrade mig när jag drog upp rullgardinen. Tänker sätta mig utomhus mot en solig vägg och käka lunch. En sådan här dag vill jag inte missa.

2 Comments:

  • At 12:20 em, Anonymous Anonym said…

    sorry att jag inte haka på utmaningen, men det kändes lite för mycket just nu med magsjuka och matteprov...

     
  • At 8:18 em, Blogger Emma said…

    det är lugnt...men att ingen av er systrar vågade er på utmaningen förvånar mig lite faktiskt. Hoppas du mår bättre!

     

Skicka en kommentar

<< Home