emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, mars 06, 2007

Missade konserten med ett år

Det var för bra för att vara sant. Josh Rouse skulle spela ikväll på Pet Sounds bar. Ingen reklam någonstans och det skulle vara gratis. Jonas hade sett det på deras hemsida och jag spred det snabbt vidare till några vänner. Hur kul som helst tyckte alla. Det var bara det att konserten var för ett år sedan. Min vän Annis blev misstänksam, hon jobbar som nöjesreporter och borde ha hört något om det där, så hon ringde till stället. Snopet...

Lite dumt, och vilseledande, att den här bilden ligger på hemsidan under rubriken Evenemang.



Att gå direkt hem hade vi ingen lust med utan i stället blev det middag på mysiga Creperie 4 knop på söder.

1 Comments:

  • At 11:25 fm, Blogger Ninaw said…

    Hej, du behöver inte anta utmaningen, men jag tycker det var ovanligt rolig. Jag har i alla fall "tagit" dig. Se på min blogg.

     

Skicka en kommentar

<< Home