emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

måndag, februari 26, 2007

Äntligen måndag

Är ledig i dag och hade kunnat kolla på Oscarsgalan i natt. Hade nämligen den nya kanalen Kanal 9. Men somnade redan vid reprisen av Livräddarna vid halv tolv, trots att det är en av mina favoritprogram.

Nu när helgjobbandet är över känns det rätt fint att vara ledig en måndag. En dag som annars kan kännas ganska seg. Ska snart i väg och äta lunch med en kompis och sen träna. I morgon är det jobb i gen och då ska jag få intressanta besked om hur min närmaste framtid kommer att se ut. Jag ska få mitt första kontrakt efter praktiken.

1 Comments:

  • At 2:55 em, Blogger Ninaw said…

    Åh, håller tummarna för att du ska få något tillfredställande erbjudande att skriva kontrakt på. :)

    Angående inlägget nedan så måste jag bara säga att jag såg melodifestivalen och tycker att det var HELT rätt låtar som gått vidare. Lite avis är jag att du bor i samma stad som en sådan sexig sak som Andreas Johnson, han är ju helt sjukt snygg. Tror han är gjord i tanke på mig. *fnittrar*

    Får hitta mig något liknande en dag.. hehe

     

Skicka en kommentar

<< Home