emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

fredag, februari 23, 2007

Napoleon - snart på allas läppar?

Napoleon. De intervjuade jag ju för ett par veckor sedan och i dag är artikeln i UNT. De var säkra på att de snart kommer att slå. Inte bara i Sverige utan i världen.




Bilden är plåtad av Rolf Hamilton och är lånad från untfredag.

Jag tror på dem faktiskt. Inte att de blir störst i världen kanske men att de slår och blir populära. Särskilt som liveartister tack vare energin och självförtroendet.

Musiken är soulig pop och om ni är nyfikna så finns de på
Myspace.

Uppsalabor kan se dem spela i morgon kväll på statsteaten och på söndag spelar de på Beyond retro i Stockholm.