emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, februari 14, 2007

Varningsignal på kärlekens dag

Ryckte till när jag såg löpsedeln på stan idag. Skådespelerskan Johanna Sällström har hittats död i sin lägenhet. Bara 32 år gammal och en dotter har hon också. Så tragiskt, oväntat och sorgligt.

När någon ung dör människa blir det alltid lite av en varningsignal för oss andra. Det kan hända oss eller någon av vi känner också trots att vi inte går med käpp eller har tappat minnet.

Passa på att krama alla ni tycker om och har möjlighet att träffa idag på kärlekens dag. I stället för att köpa en massa dyra rosor eller hjärtformad choklad.

Nästa gång jag skriver blir nog på söndag för om fem timmar sitter jag och min Jonas på ett plan till Glasgow. Då ska jag hålla hans hand.

1 Comments:

  • At 9:16 fm, Blogger Ninaw said…

    Hoppas ni har trevligt nu! Jag tänker på er!

     

Skicka en kommentar

<< Home