emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

torsdag, februari 08, 2007

Fyndat hos Stadsmissionen

Tack mamma för tipset!
8 koppar på Stadsmissionen vid Liljeholmen för 80 kronor köpte jag i dag. Det är ungefär vad 1 Höganäskopp kostade på Cervera när jag letade kaffekoppar i måndags.

Inget speciellt med dessa kanske men det var precis sådana jag letade efter. Enkla och svarta som det inte syns missfärgningar på.

Nu slipper mina föräldrar ta med sig kaffekoppar nästa gång det är fika hos oss...

3 Comments:

  • At 9:20 em, Blogger Ninaw said…

    De med fyrkanter på var ju jättefina! =)

     
  • At 9:22 em, Blogger Emma said…

    Ja, de tror jag att jag har sett i någon vanlig butik förut. Har diskat dem noga så nu ser de nästan helt nya ut.

     
  • At 6:40 em, Blogger Karin said…

    Vi har typ såna som de med fyrkanter, köpta för 10kr på en billighetsaffär som säljer allt man kan behöva. Fina fynd hörrö!

     

Skicka en kommentar

<< Home