emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, februari 04, 2007

Plättfest

Hela lägenheten är fylld av fina blommor. Krukväxter, tulpaner och snittblommor. Festen blev så bra som jag hoppades. Fullt med folk (som mest 51 pers!) som kom från många skilda håll men som minglade på bra. Det är så kul att sammanföra personer som man tror skulle gilla varandra.

Fick ett plättlagg och färdigblandad pannkakssmet i present och någon gång efter midnatt blev det plättar med blåbärssylt. Vi åt dem med händerna. Jättegod nattmat!
Gustav och plättätarna.

2 Comments:

  • At 8:24 fm, Blogger Ninaw said…

    Satan i gatan så skoj! Vad mycket folk! Så många hade jag aldrig fått ihop..

    Hur gick det med toaletten då med så många??

     
  • At 9:19 fm, Blogger Emma said…

    Ja, det blev trångt....särskilt när alla envisades att vara i köket och hallen och inte i vardagsrummet som är störst. Det gick faktiskt bra med toaletten. På onsdag ska vi få den fixad!

     

Skicka en kommentar

<< Home