emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, december 27, 2006

Nostalgi i SVT:s arkiv

Jag borde egentligen sova, eftersom jag jobbar tidigt imorgon, men fastnade i SVT:s öppna arkiv. Kollade bland annat på en intervju med Carola från 1985, en intervju med en 17-årig Björn Borg och på ett tidigt klipp från det gamla ungdomsprogrammet Bullen. Så himla kul!

Det tidigaste klippet är från 1897 och sen finns det hur mycket som helst fram till idag. Underhållning, sport och nyheter.

1 Comments:

  • At 10:32 fm, Blogger Ninaw said…

    Åh, vad skoj. Måste jag oxå kolla på sen när jag kommer hem! :)

     

Skicka en kommentar

<< Home