emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, december 26, 2006

Resa till Glasgow

Någon gång i vår kanske jag promenerar förbi den här byggnaden i Glasgow. I julklapp av Jonas fick jag en weekend och ett förslag är att vi ska åka till den stan!

Här under är rimmet han skrev till upplevelseklappen.

Vi har tidigare varit på besök hos granen under
ett besök hos kottarna kan väl inte vara någon blunder


Hajade ingenting när jag läste det först. Men granen syftar egentligen på grannen, dvs England, och kottarna är alltså skottarna.

Kul att ha något att se fram emot. Av mig fick Jonas biljetter till Kvarteret skatans uppsättning på Rival. Ska bli kul att se dem på riktigt. David Batra och Johan Glans är mina absoluta komikerfavoriter.

2 Comments:

  • At 10:31 fm, Blogger Ninaw said…

    Ååh,vilka fina julklappar ni gav varandra! Romantiska och meningsfulla! Själv fick jag en pyjamas och så gav jag killen en ljudbok som han kan lyssna på i bilen på väg till jobbet. Fast ni har ju bara varandra att tänka på förstås, det blir svårare sen om ni skulle få några barn i framtiden! ;)

     
  • At 11:06 fm, Anonymous Anonym said…

    Ja, det var lyxigt värre. Härligt. Jag fick ju en gång en resa till Paris i fördelsedagspresent och jag kommer ihåg att det kändes helt overkligt.

    Overkligt eller inte...skottarna väntar på er.

     

Skicka en kommentar

<< Home