emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, augusti 16, 2006

Ny mobil


Jag finns igen. Eller jag menar att jag kan bli nådd igen och det känns bra. Har köpt en ny mobil och den är laddad och klar. Långsamt börjar telefonboken fyllas på nytt. Märkligt va få nummer jag kan utantill så det är tur att jag kan samla in många från andra. Vissa blir svårare att få tag i. De får kontakta mig för jag har samma nummer.

Det blidde en Sony Ericsson Z530i. Lite lik min förra. Gillar inte att köpa tekniska prylar. Finns så mycket alternativ och valmöjligheter. Det var en ung tjej som var säljare och försökte få mig att köpa det ena och det andra. Var nära på att jag tecknade en försäkring som skulle kosta mig 1000 spänn om året men tvekade och fick Jonas stöd till att strunta i det.

1 Comments:

  • At 7:23 em, Blogger Ninaw said…

    Hehe.. ja, jag var oxå nära att ta en sån där försäkring! Men går telefonen sönder så ingår ju byte/lagning i den vanliga försäkringen som ingår från början så det räcker ju.. Men jag kände igen mig i det där att "nästan" göra det och sen lättnaden då man inser att "shit vilken tur att jag inte var så dum". Typ.

     

Skicka en kommentar

<< Home