emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, juli 19, 2006

Sadeltjuv vid Slussen

Varför knycker man någons sadel? Kan väl inte va mycket värde i en sån. Idag när jag slutade jobbet och skulle hoja hem upptäckte jag att min sadel och tillhörande stång var borta. Blev helt paff. Började knalla längs med Skeppsbron i riktning mot Gärdet där jag bor och hoppades se någon cykelbutik. Men tillslut fick Jonas upplysa mig om att jag behövde ta mig ända till Odenplan för att få en ny sadel. Tur att jag är en som gillar att promenera. Slussen till Odenplan är en bit. Nu är jag 500 kr fattigare och trött i ben och huvud. Hade egentligen sett fram emot en lugn eftermiddag i solen med min bok. Vad snabbt allt kan ändras. Ska väl va glad att inte hela cykeln var borta kanske.

3 Comments:

  • At 12:08 em, Anonymous Anonym said…

    Nää, vad trist! Själv har jag också min cykel stående utanför jobbet, kanske ska börja ta bort sadeln,ha det bra

     
  • At 9:47 em, Anonymous Anonym said…

    Looks nice! Awesome content. Good job guys.
    »

     
  • At 1:37 fm, Anonymous Anonym said…

    I'm impressed with your site, very nice graphics!
    »

     

Skicka en kommentar

<< Home