emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, juli 15, 2006

Allsång på Debaser

Var på Allsång på Debaser igår. Var länge sen jag var ute och festade. Först fick jag nästan torgskräck och kände mig uttittad av alla trendiga människor men sen var det bara kul. Vi hängde en stund på uteserveringen i den sköna kvällen innan vi upptäckte den låååånga kön för att gå in. När Catti Brandelius drog igång allsången tillsammans med Weeping Willows blev det direkt ett riktigt drag. Oj, vad indiemänniskor gillar att sjunga. De flesta tog seriöst på det hela och kollade intensivt i allsångshäftet och sjöng med i låtar av bla Marit Bergman och Morrissey.

Med hes hals åkte jag nöjd hem vid två-tiden och längtade hem till min säng. Första sovmorgonen efter 5 dagar med uppstigningen klockan 5.

Nu har Jonas lämnat Kirgizistan för två dagar i Moskva. Dit vill jag också åka någon gång så jag hoppas han blir biten och vill dit igen. På måndag blir det pusskalas!

1 Comments:

  • At 9:38 em, Blogger Ninaw said…

    Låter asmysigt! :)

    Nämnde din (och Martins) blogg i mitt senaste inlägg på bloggen.. bara så du vet...

     

Skicka en kommentar

<< Home