emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, juli 18, 2006

Urban Outfitters till Stockholm

Jag har varit i butikerna i USA, Kanada och England. Nu är det äntligen dags för Stockholm att få en egen Urban Outfitters-butik! Är verkligen en kedja som jag önskat skulle komma hit. Har en hel del i garderoben som kommer därifrån och det är alltid kul att bara kolla runt där. Hoppas den svenska butiken håller samma stil. Jag har inte hittat någon information om när exakt den kommer att öppna men det blir i alla fall i de gamla biograflokalerna Röda Kvarn på Biblioteksgatan 5.

2 Comments:

  • At 9:47 fm, Blogger Karin said…

    Mmmm nice! I Dublin finns en fin butik också...

     
  • At 10:23 fm, Blogger Emma said…

    Är du på ditt nya ställe nu? Hur är det?

     

Skicka en kommentar

<< Home