emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

fredag, augusti 25, 2006

Kräftpyssel

Tid. Svårt att prioritera min tid. Den här förmiddagen har jag ritat en kräfta på ett rött papper till min kräfthatt. Ska på kräftskiva imorgon i skärgården och har fått i uppdrag att designa min egen kräfthatt. Var lite pyssligt att rita kräftan, och borde göra fler, men har ändå gjort det enkelt för mig och har en köpt hatt som bas. Måste iväg om tjugo minuter och göra ett till frilansjobb. Egentligen har jag inte tid men jag vågar inte missa några chanser. Allt jag gör känns avgörande på något sätt. Måste visa att jag finns. Att jag är på hugget. Läste att Torbjörn Larsson vill anställa nya på DN. Tror faktiskt att det är mig han behöver.

1 Comments:

  • At 12:54 em, Anonymous Anonym said…

    Hei, ha en fin helg!

    PS; bra blogg!

     

Skicka en kommentar

<< Home