emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

fredag, juni 15, 2007

Facebook och nostalgikväll

Å så har jag blivit medlem i Facebook, en community för vuxna, också. Vet inte riktigt varför men en massa folk snackar om det så då måste jag ju kolla in det från insidan. Egentligen tar bloggen tillräckligt mycket energi. För några år sedan var jag faktiskt medlem i Lunarstorm men nästan ingen av mina kompisar var aktiva medlemmar så det var inte så kul. Spionerade mest på folk jag halvkände.

Jobbar imorgonbitti och fick strunta i kvällens utgång med jobbarkompisarna. Trist, det är ett så roligt gäng. I stället blev det middag och brännboll med min gamla grannar från barndomen. Blev lite nostalgisk och mindes hur det var att vara tio år och tjata om att de vuxna skulle sluta snacka och börja lira.