emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, juni 12, 2007

Cellprov

Blev snuvad på en sovmorgon idag. I stället för att sova cyklade jag till gynstolen för att göra ett cellprov. Jag hade förstås kunnat ignorera kallelsen, gjorde ett senast för typ två år sen, men det hade varit dumt när det nu är gratis och allt. Hade fått en tid kvart över åtta men insåg att jag lika gärna hade kunnat komma dit en timma senare. Det var bara att ta en nummerlapp och vänta med de andra tjejerna som säkert längtade bort lika mycket som jag.

1 Comments:

  • At 11:18 fm, Blogger Ninaw said…

    Heeej! länge sen jag såg dig på bloggen! :) skoj med ett ställe som heter som jag. Undrar om jag kan få vara deras hederskund? Typ få allt jag vill ha gratis? ;)

    Ha det jättegott.. nu ska jag läsa igenom din blogg.. allt jag missat de sista dagarna! :)

     

Skicka en kommentar

<< Home