emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, maj 29, 2007

Cyklande Jensen

På fredagkväll missar jag både Lasse Lindh och Emil Jensen när de spelar i stan. Ska jobba....jiha.

Emil Jensen ska visst skippa turnébussen för miljön. I stället ska han trampa på cykeln mellan alla spelningar. Ystad, Hultsfred och Arvikafestivalen. Oavsett om det är ett pr-knep eller om han verkligen gör det för miljön är det en tuff grej.

Undra om han har blivit inspirerad av den där arbetslösa kvinnan som rodde längsmed Sverige. Hon fick visst jobb, undra om han får fler fans?

3 Comments:

  • At 7:44 em, Anonymous Anonym said…

    han är ju den bäste så han är ju värd alla fans i världen. Han var mycket på min folkis så alla där blev helfrälsta av hans charm.

     
  • At 8:53 em, Blogger Emma said…

    kan förstå det! Har mest hört honom sjunga men idag har jag lyssnat på en hel del estradpoesi också. fantastiskt duktig!

     
  • At 12:53 fm, Blogger TLA said…

    hon den där som rodde plåtade jag idag - för andra gången i mitt liv. äckligt driftig.

     

Skicka en kommentar

<< Home