emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, maj 19, 2007

Kungsholmen runt

Proffsfotografen tog sovmorgon och jag ryckte in och plåtade när redaktionen på Innerstadspress sprang Kungsholmen runt,en mil, på förmiddagen. Ångrade lite att jag inte hade anmält mig och bara måste ut och springa när det slutat regna. Ikväll är det utgång och jag vill också ha darriga lår på dansgolvet.



Lite nervösa men laddade.


I mål! Alla sprang på under en timma.

3 Comments:

  • At 10:13 em, Anonymous Anonym said…

    Du var grym som fotograf Emma!! Kul att hela gänget ser påtända ut bara..haha! :) På Tjejmilen får vi fixa annan fotograf. ;) Kram Anna

     
  • At 10:55 em, Blogger Emma said…

    Tackar! Tycker inte ni ser påtända ut utan är bara fulla av adrenalin. Ses!

     
  • At 3:03 em, Anonymous Anonym said…

    Hej du Emma!
    Jag brukar gå in på din sida lite då och då och helt plötsligt ser jag att jag tror att jag känner en av killarna på fotot. Han längst till höger. Kan det vara så att han heter Andreas? Isåfall är han vän med min bror och är från Katrineholm. Tänk vad världen är liten...

     

Skicka en kommentar

<< Home