emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, juni 05, 2007

Klänningskomplimanger

Tänk vad en HM-klänning, för typ 200 kronor, kan göra en glad. Jag har på mig den idag och fick komplimanger av sex kolleger vid olika tillfällen på jobbet. Tre tjejer och tre killar.

Särskilt glad blev jag eftersom det var med tvekan jag valde den imorse. Kan man verkligen ha en klänning som slutar över knäna på jobbet? Ja, när det är 25 grader varmt och arbetsdagen börjar klockan två. Njöt av solen i flera timmar på stan innan jobbet. Åt ovanligt lyxig lunch på Strandbryggan vid Djurgårdsbron innan jag motvilligt satte mig på tåget.

1 Comments:

  • At 11:19 fm, Blogger Ninaw said…

    Älskar just den där gröna färgen! Vill oxå ha något i den färgen! :)

     

Skicka en kommentar

<< Home