emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, november 18, 2006

Popaganda längs ner

Vårens absolut största höjdpunkt, Popaganda, längs ner. Så tråkigt. Det är ju då alla Stockholms fattiglappar kan mötas och lyssna på bra musik. Festivalen läggs ner därför att studentkåren inte vill betala arrangörerna den lön de har efterfrågat. Kan förstå att de inte orkar slita fler år utan att få något för det. Men varför inte införa en låg avgift för besökarna i stället? Typ 10-20 kr om dagen för varje besökare. Det skulle inte skrämma bort besökarna och Popaganda skulle kunna fortsätta vara vårens höjdpunkt.



Grymma Hello saferide från årets festival.

3 Comments:

  • At 9:43 fm, Blogger Karin said…

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ
    JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag alskar ju Popaganda ju! Fan!

     
  • At 10:33 em, Blogger Emma said…

    Jag meeeeed! För att överleva maj får jag och gänget åka till dig i Paris helt enkelt.

     
  • At 9:40 fm, Blogger Karin said…

    Precis! Det finns ju musik har ocksa ju :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home