emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, november 15, 2006

Oldsberg som julvärd

Ingvar Oldsberg som julvärd är väl inte mycket att hänga i julgranen....han tillhör inte mina favoriter direkt. Alldeles för flåsig. På julen vill jag möta en lugn och mysig person i rutan. Hade hellre sett Hasse Alfredsson eller kanske Mona Malm. Men det kan förstås inte va så lätt att få folk att ställa upp och jobba på julafton. Om jag tänker på min egen reaktion när jag fick frågan från mitt jobb alltså.

1 Comments:

  • At 7:14 em, Blogger Ninaw said…

    Ja, fyyyy vad tråååkigt med Oldsberg!! =(

     

Skicka en kommentar

<< Home