emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, oktober 28, 2006

Återhämtning

Sov hela kvällen igår. Låg i soffan och kollade på film och skulle käka glass med chokladsås men tröttheten tog över. Idag valde jag att simma istället för att träna body pump för att jag kände att jag behövde ta det lugnt. Vet inte vad det är som gör mig så trött. Pendlandet eller kanske jobbet i sig. Var kul att få tidningen igår. Hade gjort tre artiklar i kultur och nöjes-delen vilket var i stort sätt hela tidningen. Schyst som framtida arbetsprov.

Ikväll blir det en kombinerad 25- och 30 årsfest. Först måste vi bli av med högen av kartonger som blockerar dörren. Så vi kommer ut.