emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, oktober 07, 2006

Sovrum

Packade till tre i natt och det kändes som om det aldrig skulle ta slut. Påse efter påse lades i lådor. Nu har vi äntligen fått över allt till nya lägenheten. Har inget internet än men är hos familjen och firar mamma och lånar datorn innan efterrätten. Ska bli underbart att sova första natten i mitt nya hem. I ett sovrum med dörr. Det har jag inte haft sen flickrummet.

1 Comments:

  • At 9:38 em, Blogger Ninaw said…

    Gud vad roligt! Är lite avis.. det är så roligt att bo in sig i ett nytt hem och fixa i ordning. =)

    Hoppas ni får det superfint och att ni kommer trivas!

     

Skicka en kommentar

<< Home