emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, oktober 03, 2006

Lena Sommestad

Träffade Lena Sommestad idag, avgående miljöminister, när hon höll på att packa på sitt arbetsrum på miljödepartementet. Kul att träffa henne som haft så stor inverkan på den miljöpolitik vi har idag. Verkar otroligt kunnig och det känns synd att hon lämnar politiken. Jag behövde knappt ställa några frågor alls utan hon pratade på rätt bra själv.

Imorgon ska jag bli upphämtad av en präst vid tågstationen och följa med till hans kyrka som firar 50 år. Ja...jag kan då inte klaga på att min praktik inte är varierad.

2 Comments:

  • At 8:44 em, Anonymous Anonym said…

    beträffande bokhyllan får jag nog tacka nej men tackar för omtanken. Lycka till med flytten...

     
  • At 10:27 em, Blogger Emma said…

    Okidoki...lycka till själv!

     

Skicka en kommentar

<< Home