emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

torsdag, februari 09, 2006

Rekord i trötthet?

"Ni har verkligen gjort ett bra jobb. Men jag tror aldrig jag har sett en student som var så trött som du var igår.", Sa radioläraren Anders, och nickade mot mig, på genomgången av våra radioreportage idag. Oj, det var så tydligt alltså. Kul att höra allas rep som faktiskt höll hög klass. Imorgon är det nyhetsdags och deadline vid fyra. Blir spännande.

3 Comments:

  • At 9:55 fm, Anonymous Anonym said…

    Du är så duktig tjejen! Men glöm inte och ta det lite lugnt också! Stooor kram från en stolt vän

     
  • At 4:37 em, Anonymous Anonym said…

    Hej! Jobbig vecka? Radio är krävande, så mycket pill. Nu är det fredag och ett glas vin vore väl gott? Hoppas att vi ses snart, trevlig helg, kram Cilla

     
  • At 6:15 em, Blogger Emma said…

    Annis: Tack! Har visst svårt att säga nej. Ska fundera på det du sa igår om att sluta jobba xtra. Imorgon ska jag i alla fall sova ut. Kram!

    Cilla: Yes, minst sagt jobbig vecka. Å den är inte slut än. Jobba på söndag. Om jag orkar ska jag komma en stund till Anna imorgon. Då ses vi! Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home