emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, april 04, 2007

Att bara nästan höra till

Att inte höra till. Bara nästan. Vi hade möte på jobbet idag med webbredaktionen. Var bara sex personer och jag var den enda vikarien. Var lite märkligt att sitta med och höra om framtidsplaner utan att veta om jag kommer att vara kvar mer än en månad till. Jag var med därför att jag jobbar nu. Hela redaktionen ska flytta in till stan, och lämna det stinkande och fula industriområdet, under påskhelgen. Jag kommer att vara den första på plats på det nya stället när jag jobbar på annandagen. Ska bli spännande. Det verkar som om det hela ska bli webb-tv och jag undrar vilken roll i det jag tänkas ha...