emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

måndag, april 02, 2007

Sömnbrist

04.48. Då klev jag upp i morse efter knappt fem timmars sömn. Var på jobbet före sju och såg min arbetsplats vakna. Rätt intressant att se hur den långsamt blir livligare och livligare. Sen har jag boxats (galet tufft!) och tvättat. Vilat? Nja....läste Bitterfittan en stund i en park. Hela jag skriker efter att få sova men det är ju så mycket annat jag vill göra.

2 Comments:

  • At 8:58 fm, Blogger Karin said…

    Hur kom du till jobbet innan sju? Går det tåg så tidigt?

     
  • At 9:38 fm, Blogger Emma said…

    japp, åkte 05.40....tror det är det första. sen går det ett 06.10 också som jag hade kunnat tagit också men ville vara på den säkra sidan. Imorgon börjar jag 14....

     

Skicka en kommentar

<< Home