emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, mars 24, 2007

Fantastiska Damien Rice

Kvällens konsert på Cirkus med Damien Rice var underbar. Så maffig och vacker. Är verkligen häftigt att höra låtar live som jag lyssnar på varje dag i lurarna. 9 Crimes och Accidental babies gillar jag bäst.

Är extra glad över att båda mina bröder kom med. Det såg lite risigt ut ett tag då Viktor hade tappat bort sin biljett i flytten. Men, jag lyckades övertala mannen i biljettkassan att han skulle få en ny. Vi hade ju kvitto på att den var betald.

1 Comments:

  • At 9:35 fm, Blogger Karin said…

    Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    jag ville ju också vara med. Älskar ju Damien...

     

Skicka en kommentar

<< Home