emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, mars 17, 2007

Medvetslös med linser

"Om man blir medvetslös eller hamnar i koma kollar de om man har linser då?"

Det undrade Annis idag efter att vi spelat squash ( var jättekul och jobbigt för lår och rumpa) och jag berättade om mitt optikerbesök. Jag hade inget svar. Har ingen aning om de tittar på sånt och plockar ur kontaktlinser för att skona ögonen. Någon sjukvårdskunnig som vet?

4 Comments:

  • At 3:50 em, Anonymous Anonym said…

    Nej va kul att du såg oss, så lika som vi var, jag hade inte tänkt på det men Adam påminde om att vi hade likadana byxor och svarta skinnjackor... Ojoj.
    Nästa gång får du springa!

    :)

     
  • At 3:54 em, Blogger Emma said…

    Ja, jag tänkte på att ni såg lika ut. Och lyckliga. Så söta så, ville lixom inte störa. Men nästa gång ska jag göra det. Vill ju hälsa på din kärlek.

     
  • At 5:25 em, Blogger Ninaw said…

    Hej! Jag hade samma problem en gång förut. Sen dess så har börjat lägga upp bilderna på flickr.com. När jag laddat ner bilden jag vill ha där så trycker jag på bilden, väljer ändra storlek. Väljer Small. Sen väljer jag den lilla/korta länken och klistrar in på bloggen. Det funkar alltid. Vet inte varför den gör så där..

     
  • At 5:48 em, Blogger Emma said…

    Tack Nina! Det funka! Nu tänker jag också bara använda flickr.

     

Skicka en kommentar

<< Home