emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

fredag, mars 16, 2007

Lira och svira

Min frisör Madde har influensa och min frisyr får fortsätta att förfalla några dagar till. Blev väckt av hennes kollega vid nio. Är ledig idag (och i helgen) och klippningen var en av dagens punkter.

Den andra jag planerat är att spela squash med Annis. Det blir spännande. Har bara spelat en gång och det var i högstadiet.

Det tredje jag ska göra idag är att träffa mina forna klasskamrater, och numera journalistkolleger, på Republik. Hoppas det har något roligt skvaller om branschen...helst tips om jobb förstås.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home