emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

torsdag, mars 29, 2007

SoFo Night

Ikväll har det varit SoFo (Söder om Folkungagatan) Night. Det innebär att en massa klädbutiker har kvällsöppet med bra erbjudanden. Konstigt att jag inte har varit på det tidigare, är sista torsdagen varje månad. Hur mysigt som helst. Jag och två vänner umgicks under två timmar genom att gå mellan butikerna. I flera av dem serverades gratis vin, öl eller mousserande och en massa godis.

1 Comments:

  • At 9:24 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej, det här ska vi göra om, jag fick utlandskänsla i går kväll. Tänk om en månad igen, då blir det verkligen den känslan. Ha det bra!

     

Skicka en kommentar

<< Home