emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, april 03, 2007

Vänner i vardagen

Vill umgås mer med vänner. Vardagen avbryts för lite av middagar, galna upptåg eller stilsamma fikor. Så många jag tycker om som jag inte träffar.

Idag när jag satt på tåget mot Stockholm kände jag för att bara åka hem och lägga mig i soffan. Energin var helt slut. Men jag hade en middag inbokad hemma hos en ex-klasskompis tillsammans med några andra från klassen. Himla tur....blev en rolig kväll med massa snack om jobb, kärlek och psykologi. Energin var tillbaka. I morgon har jag sovmorgon, att veta det ger mig också extra energi.

2 Comments:

  • At 4:11 em, Anonymous Anonym said…

    Vill oxå umgås mer!, ska träffa Vega den 11, hänger du med då?

     
  • At 11:24 em, Blogger Emma said…

    Kan inte då. Jobbar på dan och är upptagen på kvällen. Men gääärna en annan dag!

     

Skicka en kommentar

<< Home