emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, januari 24, 2007

Säkra på att lyckas

Tunnelbana (2 ggr), buss (1 ggr), taxi (3 ggr) och tåg (2 ggr). Ja, det blev mycket kajkande idag.
Bandet Napoleon verkar vara ett roligt gäng. Träffade visserligen bara 2 av 12 men de killarna var pratiga och fulla av framtidsoptimism. De två, 21 och 22 år gamla, var övertygade om att de inte bara skulle bli bli största band i Sverige utan även stora i världen. De hade oväntat spela in en blandskiva med soul-ig musik de gillade. Kul!

Elin Lanto träffade jag på ett lyxigt gym. Hon utstrålade, precis som killarna, ett stort självförtroende. Det handlar inte om, utan när, hon och de kommer lyckas.

3 Comments:

  • At 9:10 em, Blogger Ninaw said…

    Vad skoj! Nu börjar det rulla på! :)

    Varför interjuvade du henne just på ett gym förresten?

     
  • At 10:12 em, Blogger Emma said…

    Det var kvinnan på skivbolaget som bestämde det. Sa att det var lugnt där. Och det var det verkligen. Vi satt i ett soft rum där det fanns pooler, solstolar och delfinfilm på väggen. Ingen annan var där. På ett sånt ställe skulle jag också vilja träna...

     
  • At 6:41 em, Blogger Ninaw said…

    Oj!Wow! Mys, jag med! Så glamorös trodde jag inte Elin va!? Fast vem är inte det om man har chansen om man tänker efter..

     

Skicka en kommentar

<< Home