emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

torsdag, juni 22, 2006

Redo för midsommar

Sovsäck, liggunderlag, ny regnjacka, tjocktröja, bikini och vin. Jag är redo för midsommar i Järvsö i Hälsingland tillsammans med ett mixat gäng gamla och nya vänner. Ska bli skönt att komma iväg ut på landet även om vädergudarna spår regn. Men innan dess ska jag jobba min sista kväll. Kommer nog inte blogga förrän söndagkväll men då lovar jag att lägga upp lite bilder.

2 Comments:

  • At 9:22 em, Blogger Ninaw said…

    Ja, är det inte lustigt att det alltid ska regna på midsommar??

     
  • At 10:55 em, Blogger Emma said…

    Precis. Ödets ironi. Efter veckor av hetta har regnet mage att dyka upp just då.

     

Skicka en kommentar

<< Home