emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, juni 20, 2006

Kom igen nu Sverige!

Spekulationer hit och spekulationer dit. Tankarna inför kvällens match mellan Sverige och England är många. Två länder laddar. Hoppas mönstret upprepar sig och att engelsmännen inte lyckas klå oss. Själv ska jag ju jobba och kommer bara kunna glutta ibland. Lika bra det. Gillar inte när det är så avgörande. Blir ju nervös. Efter segermatchen mot Paraguay sa min brorsa Viktor att han inte varit så glad sen VM-bromset 94. Då var han 10 år! Hoppas kvällens match bräcker det.

1 Comments:

  • At 11:18 em, Blogger Karin said…

    Wohoo! 2-2. Alla glada i alla fall...

    Nu är jag installerad i Sthlm så det var skönt att pausa med fotboll efter 12 timmars packning, städning och bärande

     

Skicka en kommentar

<< Home