emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, juni 18, 2006

Kroppslig ålder

Grillning, badande och allmänt slöande har hållt mig borta från bloggande. Timmarna flyter verkligen på snabbt trots att man inte gör så mycket. Imorgon ska jag göra en intervju på förmiddagen som jag borde förbereda men min hjärna är för loj.

Istället började jag göra ett test som skulle visa min egentliga ålder men det blev nåt fel på sidan efter att jag fyllt i en massa frågor om träning, hur många nötter jag käkar och hur ofta jag går till tandläkaren. Typiskt....men den ålder jag hade hamnat på då var 20,6 i alla fall. Så kroppen min är visst ung. Var svårt att svara på frågorna om träning. Blir ju så olika. Nu cyklar jag bara när det är så varmt men annars tränar jag bodypump och sånt.

Vet att jag lever ganska sunt. Röker inte. Gillar inte att dricka så mycket utan blir mest ett glas vin. Gillar inte läsk eller öl. Är en rörlig person. Men! Älskar glass och choklad.

2 Comments:

  • At 6:28 em, Anonymous Anonym said…

    så du har vart i min blogg och snokat...trevligt.

     
  • At 7:01 em, Blogger Emma said…

    he he...så klart. Å du hittade också hit.

     

Skicka en kommentar

<< Home