emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, juni 20, 2006

Mot åttondelsfinal!

Nä du Svennis! England kan inte vinna över ditt hemland. Tack för en fartfylld och spännande match som fick mina två sista jobbtimmar att susa fram. Synd att vi inte vann matchen, blev 2-2, och gruppen. Tyskland i åttondelsfinalen blir inte lätt.

2 Comments:

  • At 12:54 fm, Anonymous Anonym said…

    Lyssnade du på radio, eller såg du på TV på jobbet? Bara lite nyfiken hur det funkar i mediabevakningsvärlden :)

     
  • At 10:28 fm, Blogger Emma said…

    Såg på tv. Aktuellt på ena apparaten och fotbollen på den andra. Ljudet kom från Aktuellt men jag hörde fotbollen i bakgrunden från min kollegas tv....men ikväll ska jag mest bevaka radio.

     

Skicka en kommentar

<< Home