emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, maj 01, 2007

Besvärligt och dyrt

Typiskt SATS. Vill säga upp mitt träningskort och hoppades kunna avsluta det hela med några enkla klick på deras hemsida men icke. I stället läser jag att de kan hjälpa en med det på någon av anläggningarna...självklart ska det vara lite besvärligt. Inget man bara ska säga upp sådär. Kanske kommer receptionisten stå laddad med vassa argument om varför jag ska behålla mitt guldkort.

Men det är vår och snart sommar. Förra året utnyttjade kortet högst tre gånger på hela sommaren trots att hundralapparna drogs från kontot varje månad. I stället vill jag springa, gjorde det idag och det passar mig bättre just nu. Orkar inte ta mig till någon träningslokal efter/innan pendlingen eller när solen skiner. Bara om jag får boxas med mina vänner. Adjö SATS.