emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

fredag, april 27, 2007

Brillorna

Har hämtat mina nya brillor idag! Var lite nervös på vägen dit att jag skulle ångra mitt val som jag gjorde väldigt snabbt och spontant i tisdags. Men det känns bara bra. Fick också en massa komplimanger av mina lunchdejter. Åt lunch på Muggens uteserving och drack Sosta-kaffe i Björns trädgård. Jonas gillade de också men tyckte att den största förändringen var att jag klippt luggen....hm, han vet man då aldrig hur han ska reagera och vad han ska upptäcka.



En underbart ledig fredag. Slappat, shoppat, sprungit min gamla runda på Gärdet, varit hos frisören i tio minuter....