emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, april 21, 2007

Maia Hirasawa

Underbara lediga lördag. Det bästa med att jobba helger är att jag uppskattar när jag är ledig ännu mer. Trots att det idag är isiga vindar och nästan 20 grader kallare än förra helgen när jag satt instängd på jobbet.

Funderar över hur dagen ska fyllas och om det är för tidigt att ringa en kompis. Ur stereon hörs Maia Hirasawa. Har köpt hennes debutskiva. Gillar henne. Både stil och röst. När jag sett henne köra på Hello Saferide har jag alltid tänkt att hon verkar sympatisk.

1 Comments:

  • At 4:11 em, Blogger Karin said…

    Håller med, jag är helt kär i Maia

     

Skicka en kommentar

<< Home