emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

lördag, maj 27, 2006

Kallt och varmt på Popaganda

Även idag ser himmlen mörk ut och jag funderar över när jag återigen ska ta mig till Popaganda. I torsdags var jag där 7,5 timma men igår bara cirkus 3,5. Riktigt kallt att glida runt i leran igår, samtidigt ganska varmt. Tänker på stämningen. Inte så ofta man är tillsammans med så mycket folk som är glada och vill ha kul. Ska bli intressant att se besöksstatistiken. Vädret verkar inte ha påverkat folk så mycket.

The Gray Brigade, med min klasskompis Thomas vid micken, inledde festivalen i torsdags men det var många som missade dem. Synd, de var bra och jag blir förvånad om de inte slår snart. Ni som ska till Hultsfred har en ny chans då. Fotot är från Rockfoto och är taget av Emma Svensson.