emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, maj 21, 2006

Vackrare än väntat


Vackert land som nästan ingen känner till. Jonas var positivt överraskad av Kirgizistan. Förutom fin natur var maten billig och bra, ölen god och folket trevliga. När han inte jobbade var han en sväng på en karaokebar, kollade in museér och var på samma fest som självaste presidenten. Hur många svenskar kan skryta med det?

Jag blir i alla fall sugen på att åka dit någon gång. Eller till något annat land som jag inte vet ett skvatt om. Men i sommar kör vi med ett säkert kort och det blir Italien för sjunde gången...

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home