emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, april 30, 2006

Leka är kul

Dygnet på landet var precis så skönt, lugnt och mysigt som jag hoppades. Fast kallare. Vi lekte en massa. Kull, "gå/springa runt huset på samma tid" och så en kul kändislek. Alla fick skriva ner 10 kända personer på olika lappar som sen las i en hög. Sen delade vi upp oss i två lag och så gick det ut på att förklara så många lappar som möjligt på en minut för sitt lag. Jag å Moa vann. Jag vill leka mer, är verkligen underskattat.

Vi var också duktiga och klippte en gran som pappa huggit ner som vi också eldade upp. På bilden är Moa, Anton och Albin.





















Albin i trädet, mamma under.















Jag och Albin solar oss.