emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

tisdag, april 18, 2006

Middag till nybliven mamma

En nybliven mamma uppskattar kanske inte mest en massa presenter på sin 25-årsdag. Eller en utekväll på stan. Därför fixade vi en middag till Lina ikväll. Avocado med rom, mustig fisksoppa och glass. Alma sov mest men vaknade innan vi skulle gå och var vrålhungrig.





5 Comments:

  • At 11:07 em, Anonymous Anonym said…

    TACK för senast det va den mest perfekta present. Trevligt va det me! Jag ser lite dassig ut på kortet bara.

    Tack alla!!

     
  • At 9:21 fm, Blogger Emma said…

    Varsego. Dassigheten ser bara du vännen! Vi andra ser en harmonisk och fin tjej.

     
  • At 3:59 em, Anonymous Anonym said…

    Kan bara instämma i föregående inlägg! Du är jättefin Lina!

    Det är bara skådisar med barnsköterskor och stylister som ser ut som om de aldrig hade fött barn efter förlossningen.

    Alma är världens sötaste lilla gullunge! (jag är helt opartisk givetvis...)

    Rolig blogg Emma!

     
  • At 4:03 em, Blogger Emma said…

    Tack Jessica och kul att du har hittat hit! Jag håller definitivt med om att Alma är världens sötaste...

     
  • At 12:24 fm, Anonymous Anonym said…

    Men Lina, jag då?

     

Skicka en kommentar

<< Home