emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

måndag, april 17, 2006

Skogslukt på bio

Snart kanske det inte bara kommer lukta popcorn på bio utan även kanske skog eller hav om det är vad som visas på duken. Det är en japansk filmdistributör som ska visa luktfilmer. Märkligt, men kanske kommer det att förhöja upplevelsen . Bara jag slipper avgaser, fisar och surströmming så prövar jag gärna luktbio.

3 Comments:

  • At 10:44 em, Anonymous Anonym said…

    Vad är fel på surströmming? Hallå där! Den lukten är mest en myt, är man utomhus en augustikväll nånstans i västerbotten så luktar det inte så farligt!

     
  • At 11:48 em, Blogger Emma said…

    Nä du...ingen myt för mig. Har käkat det och slipper helst lukten om jag är instängd på en bio. Ute i Västerbotten har jag förstås inte prövat ännu.

     
  • At 9:29 fm, Anonymous Anonym said…

    Haha nä jag skulle inte heller vilja ha det på bio...

     

Skicka en kommentar

<< Home