emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

söndag, mars 05, 2006

Förfester regerar

Ikväll har jag varit på ännu en lyckad förfest. Musiken var precis min smak, kul folk och skön soffa i en schyst lägenhet. Skulle gärna stannat men de andra ville vidare och beställde taxi till Marie Laveau. Trots några övertalningsförsök valde jag att inte följa med. (Gick till ett sunkhak och Makedonkan med Jonas och några till) Är så trött på att bli besviken och tappa lusten när jag betalt inträdet, lämnat in kläderna och står under de blinkande ljusen. Ofta ångrar jag att jag inte nöjde mig med förfesten. Senast igår faktiskt. Gillar förfester bäst därför att man kan snacka, ofta sitta skönt och alla är som mest på G då.