emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, mars 01, 2006

Härenstam försvann


Å var tog Magnus Härenstam vägen? Strökollade lite på TV igår och råkar slå på Jeopardy och hör då en helt annan stämma. Adam Alsings! När hände detta? Jag är inget speciellt stort fan av herr Härenstam utan är mest förundrad över att det inte varit något stohej över att han slutar efter 14 år. Kvällspressen brukar ju slå upp sånt stort med diverse snyfthistorier.

Eller så har jag kanske bara missat det?

2 Comments:

  • At 12:13 em, Anonymous Anonym said…

    Men TV 4 har i varje fall gjort det ganska stort med en massa reklam om det och så.

     
  • At 7:47 em, Blogger Emma said…

    Mmm....det är nog så att jag kollar rätt lite på tv. Ser mest film.

     

Skicka en kommentar

<< Home