emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

torsdag, februari 23, 2006

Missar personlig utveckling

Surt. Måste jobba ikväll när nätverket jag är med i har träff och ska prata om personlig utveckling. Vill va med! Behöver ju utvecklas personligt och inte bara i radiostudion. Jobbade förresten med slutuppgiften i 11,5 timmar igår efter att min lärare lyssnat och dissat det totalt....inte kul när jag hade sett fram emot en skön kväll framför OS. Samtidigt så höll jag med om kritiken och det blev mycket bättre efter att jag gjorde om allt. Är ju rätt bra med lärare som inte bara hostar ur sig: Ja, det var väl bra. Bra radiojournalist kan man nog inte va efter bara 5-6 jobb.