emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

måndag, mars 20, 2006

Alma, en vecka gammal





En dryg vecka gammal är Linas och Luis fina dotter Alma. Jag och Anna-Maria var förbi idag och fick träffa henne för första gången. Så pytteliten å så vacker. Är glad att jag tog mig tid mellan intervjun på Folksam och grupparbete i skolan. Vi hade också praktikträff och fick träffa de som är ute på praktik den här terminen. Haffade de två som är på DN och hörde hur de trivdes. Den ena var jättenöjd, var på politikred och hade fått sommarjobb, men den andra verkade halvnöjd. Ja ja, ska söka dit i alla fall.

2 Comments:

  • At 9:54 em, Anonymous Anonym said…

    garanterat världens vackraste bebbe! hoppas jag får tid att hälsa på snart.... i slutet av nästa vecka förhoppningsvis då jag ska till storstan igen. vill se henne innan hon blir för stor ju!

     
  • At 11:51 em, Blogger Emma said…

    Ja! Jag har ingen skola tors och fre nästa vecka så kanske kann vi ses då. Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home