emsellen

En 27-årig Stockholmstjej som är inne på mitt andra år som färdig journalist. Är feminist, ateist, cineast och och har enligt många läskigt bra koll på folk. Har du mött mig så finns du garanterat i mitt minne.

onsdag, januari 11, 2006

Blogstafetten!

Nu är jag med i blogstafetten. Just nu är vi 56 anmälda (max 60 pers) och jag är sist på listan. Ska bli spännande och kul att hitta lite nya bloggar. Det går ut på att alla får ett ämne av den som är före på listan och tre dagar på sig att skriva. Den som skrev senast, Candia, fick ämnet hur hon skulle tillbringa tiden om inga filmer, ingen tv och ingen dator fanns under en vecka.

Hm...har ingen aning om vad jag ska hitta på för ämne men kanske slipper jag om inte DU anmäler dig. Kom igen nu!

5 Comments:

  • At 7:36 em, Anonymous Anonym said…

    Borde inte den som är sist på listan få hitta på ett ämne åt den som är först. Tror inte du slipper undan...

     
  • At 4:08 fm, Anonymous Anonym said…

    Din blogg är grymt bra, Emma! Snart besöker jag Sverige...får styra upp en träff. /Johanna in HK

     
  • At 8:55 fm, Blogger Emma said…

    Tack! Ja, jag vill jättegärna ses och höra om allt du varit med om. Men väntar gärna till brännan lagt sig lite...(-: Ha det bra!

     
  • At 11:26 em, Anonymous Anonym said…

    outch, min blogg i dina händer mao?

     
  • At 12:05 fm, Blogger Emma said…

    Japp. Men det lär väl dröja ett par veckor innan stafettpinnen har nåt oss...

     

Skicka en kommentar

<< Home